Αρχική



Κατάλογοι



Επ. Εκδηλώσεις



Βιβλία



Αρχείο



Επικοινωνία






 

$

 

 





Το  κλειδί


Υπάρχει ένα αγαπημένο σ' εμάς θέμα : Η συμμετοχή των επισκεπτών στον εμπλουτισμό της τοποθεσίας μας. Επανερχόμαστε συχνά σε αυτό διακινδυνεύοντας να γίνουμε μονότονοι πριν καταφέρουμε να γίνουμε πειστικοί.

Βέβαια είναι ευχάριστο και ξεκούραστο να περνάει κάποιος από μία συμπαθητική τοποθεσία με την προσδοκία να του έχουν ετοιμάσει κάτι ενδιαφέρον, αλλά δεν είναι αρκετό αν θέλουμε να δούμε το Οδοντιατρικό Internet να αναπτύσσεται.

Το κλειδί ανάμεσα σε μία μικρή και συμπαθητική τοποθεσία και σε μία πλούσια και συναρπαστική είναι αν θα συνεισφέρει στον εμπλουτισμό της μία μικρή ομάδα ανθρώπων ή θα πάρει μέρος σε αυτό και μία σημαντική μερίδα του κοινού της.

Για να μη μιλάμε θεωρητικά, ας περάσουμε σε μερικά παραδείγματα για να δείτε και μόνοι σας ότι τη διαφορά δεν την κάνει η δημιουργική ομάδα της Odontiatriki.gr, αλλά η στάση των υπολοίπων.



Τα  Οδοντιατρικά  βιβλία


Έχουμε ανακοινώσει εδώ κι ένα χρόνο περίπου ότι θέλουμε να κάνουμε πλήρη παρουσίαση των Οδοντιατρικών βιβλίων που είναι γραμμένα στα Ελληνικά και γι' αυτό το σκοπό είμαστε διατεθειμένοι να προσφέρουμε εθελοντικά την εργασία μας και να αναλάβουμε εμείς τα έξοδα της παρουσίασής τους.

Παρά ταύτα όμως δεν υπήρξε μέχρι σήμερα ανταπόκριση από τους συγγραφείς. Έτσι αντί για μία πολυσέλιδη παρουσίαση κάθε βιβλίου περιοριζόμαστε σε μία λιτή αναφορά που περιλαμβάνει τον τίτλο και το όνομα του συγγραφέα.



Τα  Οδοντιατρικά  προϊόντα


Ενημερώσαμε πολλούς επιχειρηματίες στο χώρο της αγοράς για την πρόθεσή μας να προχωρήσουμε σταδιακά στη δημιουργία μίας On line έκθεσης των οδοντιατρικών προϊόντων. 

Αυτή η παρουσίαση θα ενημερώνει τους Οδοντίατρους για το τι υπάρχει, που πωλείται και πόσο κοστίζει, ώστε να κάνουν τις επιλογές τους.
Αν δεν έχετε δει κάτι τέτοιο ακόμα στις σελίδες μας , να ξέρετε ότι δεν οφείλεται σ' εμάς.


Οι  απόψεις


Στην αρχική μας σελίδα αναφέρουμε ότι στην τοποθεσία μας, μεταξύ άλλων, φιλοξενούνται απόψεις. Φυσικά δεν εννοούμε αποκλειστικά τις δικές μας απόψεις. Αυτό αφορά τις απόψεις όλων μας.

Ανήκουμε στο χώρο της επιστήμης και αυτό σημαίνει πως υπάρχει υψηλό μορφωτικό επίπεδο, ποιότητα σκέψης και ευχέρεια διατύπωσης απόψεων.

Προφανώς στον επαγγελματικό αλλά και στον επιστημονικό τομέα υπάρχουν θέματα που μας δίνουν το ερέθισμα για κατ' ιδίαν συζητήσεις. Το θέμα είναι όμως αν θα μπορέσει κάποτε αυτός ο πλούτος σκέψεων να διατυπωθεί και να γονιμοποιηθεί μέσα από το δημόσιο διάλογο.

Οι σελίδες μας υπήρξαν και θα εξακολουθήσουν να είναι υπομονετικές.



Το super market, τα προϊόντα και ο καταναλωτής


Προσπαθούμε να καταστήσουμε σαφές ότι αυτό που βλέπετε σε μία τοποθεσία είναι το αποτέλεσμα πολλών διεργασιών. Το πόσο θετικό θα είναι αυτό το αποτέλεσμα, όσο κι αν φανεί παράδοξο, δεν εξαρτάται τόσο από τους ανθρώπους που εργάζονται πίσω από αυτές τις σελίδες, αλλά από τη στάση των υπολοίπων.

Το στήσιμο αυτής της τοποθεσίας μοιάζει με τη δημιουργία ενός ενημερωτικού super market . Αφού το ετοιμάσαμε, αφού προσφέρουμε εθελοντικά την απασχόλησή μας σε αυτό κι' αφού αναλάβαμε να πληρώσουμε εμείς το κόστος των προϊόντων που προσφέρονται στα ράφια μας, ελπίζουμε ότι δεν θα αναγκαστούμε να βγούμε από την πίσω πόρτα για να ξαναμπούμε από την κύρια είσοδο ως πελάτες.

Με αυτό το σχήμα λόγου θέλουμε να πούμε ότι όσο καλή διάθεση και να έχουμε δεν μπορούμε να παίξουμε εμείς όλους τους ρόλους.

Αυτή η τοποθεσία θα γίνεται τόσο πλούσια και ενδιαφέρουσα, όσο περισσότεροι και ενδιαφέροντες άνθρωποι από το χώρο της Οδοντιατρικής επιλέξουν να συνεισφέρουν στον εμπλουτισμό της.

Όπως ίσως θα ξέρετε δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τον αριθμό των Οδοντιάτρων που ασχολούνται με το Internet. Κατά προσέγγιση θα λέγαμε ότι είναι γύρω στους χίλιους με χίλιους πεντακόσιους. 

Το γεγονός ότι δεχόμαστε 1500-2000 επισκέψεις το μήνα, ασφαλώς από μία μεριά μας ευχαριστεί, αλλά θα ήταν επιπόλαιο να το δούμε έτσι. Για εμάς έχει αξία πόσα χρήσιμα στοιχεία βρήκε ο μεμονωμένος επισκέπτης στην τοποθεσία μας κι' αυτό το ξέρουμε κι' εμείς κι' εσείς. Αυτή τη στιγμή είναι πολύ λίγα.

Αυτό που επιβραδύνει το ρυθμό παρουσίασης νέων πληροφοριών δεν είναι οι δικές μας δυνατότητες για δημοσίευση . Η σημαντικότερη τροχοπέδη είναι η απροθυμία τροφοδότησής μας με στοιχεία. Δυστυχώς όσο μεγάλη κι αν είναι η επιθυμία μας για ανάπτυξη της τοποθεσίας, δεν μπορούμε να υποκαταστήσουμε τους άλλους.

Επειδή αγαπάμε όμως αυτό που κάνουμε, δεν αποθαρρυνόμαστε, αντιθέτως βλέπουμε πόσο μακρύς είναι ο δρόμος που έχουμε μπροστά μας. Το κακό με τις ιστοσελίδες είναι ότι δεν εμπλουτίζονται δια της επισκέψεως αλλά δια της συμμετοχής ανθρώπων με δημιουργική διάθεση.

Όταν δημιουργείται ένα "πνευματικό εστιατόριο", δεν είναι δυνατό όλοι να επιλέξουμε να καθίσουμε στις καρέκλες και να κάνουμε τους πελάτες. 
Κάποιοι θα πρέπει να βοηθήσουν στην παρασκευή του φαγητού . 
Σε διαφορετική περίπτωση το πιθανότερο είναι να φύγουμε τελικά από το εστιατόριο νηστικοί ή με το παράπονο ότι μας σερβίρισαν μικρές μερίδες.







top




copyright Odontiatriki.gr 2000-2002